Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Inpakken en wegwezen - Reisverslag uit Elst, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Inpakken en wegwezen

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

28 Augustus 2013 | Nederland, Elst

18 augustus 2013
Inmiddels heeft Wouter de backpacktassen al te voorschijn gehaald en deze volledig uitgestald op het kleine kamertje. Wat een 'bruikbare troep' komt er weer tevoorschijn uit zo'n tas. Dit jaar kunnen we wat meer meenemen dan bij de vorige reizen, aangezien we nu merendeel over een camper beschikken en we het gewicht niet dagelijks op onze rug mee hoeven te nemen.

Helemaal blij zijn wij met onze nieuwe camera's, we hopen hier veel plezier van te hebben en veel foto's te kunnen maken. Ook hebben we een nieuwe dagtas gekocht waarin we spullen mee kunnen nemen tijdens onze wandelingen.

We tellen de dagen af, het is weer veel te lang geleden dat we op vakantie zijn geweest.

22 augustus 2013
Nog 1 week en dan zitten we te ‘zitten’ in een vliegtuig, een raar idee als je nog steeds zo druk bent met werken en alles nog steeds rond probeert te krijgen in het huishouden. Een dag voor vertrek zullen we onze backpack pas gaan inpakken, eerder heeft toch geen zin. Gelukkig zijn we beide woensdags vrij zodat we hier samen naar kunnen kijken en indien nodig nog snel naar de winkels kunnen rijden.

Vervoer is geregeld, Loes wil ons graag wegbrengen en zal hier al vroeg op de stoep staan.

28 augustus 2013
Van het weekend hebben we de oma’s en mijn ouders al gedag gezegd. Wouter is gister nog even langs zijn ouders geweest terwijl ik afscheid heb genomen van lieve collega’s tijdens een etentje. Wat een leuke avond om mijn laatste werkdag voor de vakantie zo af te sluiten.
Vandaag hebben we alle spullen bij elkaar gezocht, als je het zo ziet kun je niet bedenken dat alles weer gaat passen. De foto’s zijn het bewijs! Nog even snel het dorp opgeweest voor de laatste inkopen, om onze vakantie in te luiden zijn we samen wezen lunchen.

We vliegen morgen om 12.00uur van schiphol naar Kuala Lumpur waar we een tussenstop zullen hebben van 3 uurtjes. Daarna vliegen we door naar Perth, we zullen daar aankomen om 15.00uur. De volgende dag vliegen we door naar Broome, vanaf daar gaan we pas echt beginnen met onze reis! Spannend!!

• 28 Augustus 2013 - 16:14

Carin:

Wat een troep, ik ben benieuwd of alles in de tassen gaat.
    Een hele gezellige en goede vakantie en pas goed op elkaar.
    Xxxxxmama

• 28 Augustus 2013 - 17:54

Mama Jeanneke:

W en A een heel mooie vakantie toegewenst, veel veiligheid gewenst, op een gezonde terugkomst
    Groeten uit Wierden

• 28 Augustus 2013 - 18:21

Korina En Erik:

Goede reis, wij wachten met smart op een nieuw verslag.
    Groetjes
    Erik, Korina Olaf en Koen.

• 28 Augustus 2013 - 20:48

Ingrid:

Fijne vakantie!

• 30 Augustus 2013 - 09:30

Johan En Mariska:

We wensen jullie een mooie en goede vakantie toe.
    En we kijken al uit naar de mooie verhalen en foto's.
    Groetjes uit Markelo

• 30 Augustus 2013 - 11:23

Johan En Mariska:

hallo, o ja ik heb jullie geld voor foto's voor een ijsje overgemaakt
    We wisten niet hoe we het anders moesten doen, want anders komt het pas naar jullie vakantie en dat is jammer.
    We hopen dat het smaakt
    gr Johma