Het plan - Reisverslag uit Elst, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Het plan - Reisverslag uit Elst, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Het plan

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

06 September 2014 | Nederland, Elst

Wauw, wat staat er voor ons weer een avontuur voor de deur te wachten. We boffen maar weer!

11 September vliegen we richting Sydney, onze overstap vind plaats op Kuala Lumpur. Gelukkig niet al te lang, maar 4 uurtjes. Mooie tijd om de benen lekker te kunnen strekken en om even wat te eten daar.

13 September komen we al om 6.00uur aan in Sydney, waar we 1 nachtje zullen verblijven. De volgende dag vliegen we door naar Brisbane.

Vanaf 16 september kunnen we de auto ophalen, dan gaat ons avontuur beginnen door de natuurparken aan de oostkant van Australië. De auto leveren we op 29 september in, we bevinden ons dan in Cairns. Een bekende havenplaats voor ons allebei waar we los van elkaar veel leuke herrinneringen aan hebben.

2 Oktober vliegen we naar de Fiji Eilanden, een echte droom van mij. Witte stranden, helder blauw water en heel veel moois onderwater. Hier gaan we eilandhoppen en natuurlijk veel duiken, lekker snorkelen, kajakken en heerlijk genieten.

Van 14 oktober tot 19 oktober verblijven we in Sydney en maken we nog een paar leuke dagen in een wereldstad van Australië.

En.... helaas komt aan elke vakantie een eind, volgens de planning zullen we 20 oktober weer op Schiphol landen.

De komende dagen mogen we de laatste uurtjes werken, de tassen inpakken en de laatste inkopen doen.
De vakantiekriebels komen steeds meer op gang, Spannend met een hoofdletter!

Uiteraard wil ik proberen ook dit avontuur weer te posten en jullie mee te nemen tijdens onze avonturen onderweg.

Veel liefs,
Annelieke

• 09 September 2014 - 21:27

Johan En Mariska:

Wij wensen jullie veel reisplezier
    En kijken uit naar de mooie reisverslagen.
    Groetjes johan&mariska

Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010