Brisbane - Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Brisbane - Noosa - Reisverslag uit Noosa Heads, Australië van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Brisbane - Noosa

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

29 September 2014 | Australië, Noosa Heads

16 September Brisbane – Noosa
144114km – 144307km = 193 km.

We waren natuurlijk alweer vroeg wakker, maar wat wil je als je ook vroeg gaat slapen. Om 7.00uur staan we op en na een lekkere douche ( even extra van genieten want we weten niet wat ons vanaf vandaag te wachten staat ) gaan we beneden ontbijten. Alle gasten die verblijven kunnen een voucher kopen bij de receptie en krijgen korting, leuk idee. Nadat alles ingepakt is bel ik een taxi en worden we afgezet bij de Apollo verhuurder, er staat al een auto voor ons klaar. Binnen wordt alles in orde gemaakt en eigenlijk zijn we zo vertrokken. We rijden naar een supermarkt zodat we de auto en koelkast kunnen vullen en dan gaan we op pad.

We hadden bedacht om dag 1 maar even rustig aan te doen. We rijden niet heel lang en rijden richting Noosa Heads. Hier ben ik al eerder geweest, maar als je al zo vaak tegen iemand uit probeert te leggen hoe geweldig mooi het hier is, kun je het beter gewoon laten zien. Rond 14.00uur staan we op de camping en verbouwen we de hele auto om. Er is weinig ruimte in de auto en we weten precies hoe we het vorig jaar hadden verdeeld, we zijn er dan ook niet al te lang mee bezig geweest. We halen de belangrijkste dingen uit onze tassen, stoppen die in laatjes waar we zo bij kunnen en de tas zelf verdwijnt onder de bank.

We rijden richting Noosa Heads NP, heerlijk om weer terug te zijn op deze plaats. We lopen exact dezelfde wandeling als wat ik 4 jaar geleden ook heb gedaan. Volop genieten van de natuur, het uitzicht over de oceaan en de baaien. Een mooie wandeling met op het eind een zonsondergang, opnieuw heb ik echt genoten van deze mooie en bijzondere plaats! Helaas geen koala gespot, maar dat komt vast nog wel ergens.

Prima sanitair aanwezig, ons lekker opgefrist voor we willen starten met het eten.

Als we gebruik kunnen maken van een keuken op de camping ( Noosa Holidays park ), doen we dat graag. Het is er erg gezellig druk met allemaal campinggangers. We maken wat worsten klaar en we hadden nog stokbrood van vanmiddag over, lekker simpel vandaag.

Het is al lang donker en buiten met licht aan wordt je helemaal lek gestoken. In de auto kun je niet heel makkelijk zitten, vandaar dat het al snel liggen wordt. Aangezien de zon volop heeft geschenen, ben ik best moe. Ben dan ook zo vertrokken.

Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010