Aftellen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

24 September 2011 | Nederland, Hoogvliet

Na Australië en Nieuw Zeeland is mijn reislust enorm toegenomen. Gelukkig bof ik met Wouter, ook hij beschikt over een enorme reislust, dus dat moet geen probleem worden. Na veel regen hier te hebben gehad in Nederland, zou ik het toch wel fijn vinden om de zon weer eens te zien. Wat een goedkope zonvakantie had moeten worden, wordt verlengd naar een wat langere backpack-vakantie. Heerlijk, ik heb er weer erg veel zin in. Onze vakantiebestemming is Thailand geworden! We zullen hier een maandje rondtrekken.

Over zon gesproken, hebben jullie het nieuws een klein beetje gevolgd met betrekking tot Thailand? Er is een overstroming van de week geweest, ik hoop dat het daar bij blijft. Ik heb genoeg overstromingen gehad toen ik in Australië zat.

We zijn al druk bezig geweest met de voorbereidingen, ook al heb ik alle spullen voor het backpacken, het is een ander land met een geheel andere klimaat.

Allereerst hebben we de tickets geboekt, zodat we niet meer van bestemming konden wisselen. Ik heb inentingen gehaald tegen hepatitis A en DTP. Deze waren bij Wouter nog geldig, wat een hoop geld is dat, als het niet verzekerd wordt voor je. Daarnaast heb ik een doorlopende reisverzekering afgesloten, nu ik zoveel reizen maak is dat misschien toch wel het makkelijkst. Ook heb ik besloten om een mini laptopje mee te nemen, ook deze heb ik inmiddels gekocht en ik ben druk bezig om alles te installeren. Op deze manier kan ik mooi een dagboekje bijhouden en natuurlijk voor de trouwe lezers een blog plaatsen met allerlei leuke foto’s!

Onze vertrekdatum is 29 september. Echt een plan hebben we nog niet, maar omdat we nog in het regenseizoen zitten zullen we even moeten kijken waar de zon zich het meest van zich laat zien. We willen in ieder geval lekker gaan duiken, olifantrijden ( als Wouter het er mee eens is hoe er met de olifanten wordt omgegaan, dat heb je als je met een zoo-keeper op pad gaat), National Parken bezoeken, indrukken doen van het land en verder gewoon genieten en uitrusten! Het enigste wat dan wel weer vast staat is de terugvlucht vanaf Bangkok op 28 oktober. Ik ga er vanuit dat de maand omvliegt, dus zoveel mogelijk doen in een korte tijd.

  • 24 September 2011 - 11:56

    Mama Carin:

    Naar mijn gevoel ben je nog maar pas terug, en daar ga je weer. Nu niet zolang als de vorige keer. Gelukkig nu samen met Wouter. Alleen was toch maar alleen, hoewel je veel mensen om je heen had. Ik wens jullie een hele fijne vakantie toe. Geniet van het land en van elkaar. Ik ga de verhalen en foto's zeker weer volgen. Een goede reis!

  • 25 September 2011 - 14:57

    Johan En Mariska:

    Wij wensen jullie alvast veel plezier en mooi weer toe.
    We willen nog wel even een foto zien waarop te zien is dat jullie van ons geld een lekker ijsje gekocht hebben!!
    Sturen jullie ons nog een kaartje dat zouden we leuk vinden.

    Groetjes ons

  • 27 September 2011 - 18:41

    Peter:

    Nog 1 werkdag en 2 nachtjes slapen en dan op naar een nieuw avontuur.

    Fijne vakantie ij Thailand

  • 27 September 2011 - 20:26

    KORINA EN ERIK +KIDS:

    Jaja thailand,
    het zal wel weer een geweldige reis worden,en ook nog gezellig met z'n tweetjes.
    We gaan jullie zeker volgen.
    maar het kan nog wel zijn,dat wij in nederland mooier weer hebben dan jullie,haha...
    Nog 2 nachtjes slapen.....
    Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel plezier en tot gauw.....

  • 28 September 2011 - 19:13

    De Elfjes:

    we wensen jullie een waanzinnige leuke super spannende romantische zonnige onweerstaanbare
    om nooit te vergeten prachtige vakantie toe
    we zullen aan jullie denken veel liefs de elfjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 222
Totaal aantal bezoekers 60923

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australië & Fiji 2014

29 Augustus 2013 - 27 September 2013

Australië 2013

29 September 2011 - 28 Oktober 2011

Thailand 2011

28 September 2010 - 28 Januari 2011

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Landen bezocht: