Home Sweet Home - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Home Sweet Home - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Home Sweet Home

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

28 Januari 2011 | Nederland, Hoogvliet

Ik ben vanmorgen om 6.20uur op Schiphol aangekomen en welkom geheten door mijn ouders, zusje en broertje!

Home Sweet Home......

• 28 Januari 2011 - 10:03

Elbert:

vanaf Schiphol welkom thuis ;) En welterusten, sterkte met je Jetlag.

• 28 Januari 2011 - 10:09

Henk -heleen Buwalda:

Welkom thuis Annelieke !!! Wel even wennen aan de kou he? Rust maar lekker uit van je belevenissen nu het nog kan! Tot gauw ziens. Oom Henk en Tante Heleen.

• 29 Januari 2011 - 17:42

Moeder Van Kim:

Hallo Annelieke
    Welkom thuis.
    Even wennen hier in dat kikkerlandje maar je heb genoeg om terug te kijken .
    Die geweldige reis die je gemaakt hebt, alle leuke mensen die je ontmoet hebt.
    En nog veel meer herineringen die jij voor je kan halen en zien .
    Maar zoals je al liet zien in het zand Home sweet Home.Je eigen bedje zal wel lekker slapen.Het was leuk om je te volgen.Kim laat nog even op zich wachten maar dat is niet zo lang meer. We horen wel van je of zien je nog wel een keer. groetjes Yvonne

Verslag uit: Nederland, Hoogvliet

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Een Dikavontuur van 4 maanden!

Yes

Sydney

02 Januari 2011

Oud en Nieuw in Sydney!
Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010