We kunnen al aftellen! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu We kunnen al aftellen! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

We kunnen al aftellen!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

02 September 2010 | Nederland, Hoogvliet

Het gaat nu toch wel steeds dichter bij komen, we zijn al in de maand september beland. De voorbereidingen die ik heb willen doen, heb ik zo goed als geregeld:

- Een overnachting bij aankomst in Nieuw-Zeeland, Auckland
- De 23daagse tour door heel Nieuw-Zeeland
- Een overnachting bij aankomst in Australië, Caïrns
- Het hostel voor het verblijf in Sydney tijdens Oud & Nieuw

Verder heb ik een backpackerstas van mijn ouders gekregen en wandelschoenen van Oma W. Van tante Heleen mocht ik reishanddoeken kopen en zelf heb ik nog een lakenzak en een fotocamera gekocht met nog wat kleine artikelen. Van Evelien en Jeroen heb ik een handig EHBO-tasje gehad. Soms kom ik spullen tegen in huis waarvan ik denk: ‘dat zou nog wel van toepassing kunnen komen’. Zoals een zaklamp, Yahtzeespelletje, bestek… Alles wordt een beetje in de buurt van mijn tas bewaard, maar ik zal nog moeten kijken of ik dit wel of niet mee ga nemen.

Ik heb mijn advanced gehaald met het duiken, ook dit was één van mijn doelstellingen voordat ik vertrek. Natuurlijk wil ik wat zien van de onderwaterwereld daar! Ik moet en zal iedereen van de duikclub jaloers maken! Hahah.. Aangezien mijn fotocamera ook onderwater mee kan, wil ik tijdens het snorkelen wat foto’s proberen te maken.

Ook heb ik mijn telefoon sim-lock vrij gemaakt, de bedoeling is dat ik daar een simkaart koop zodat ik goedkoper kan bellen en smsen. Ik wil proberen om zoveel mogelijk contact te behouden via de mail en deze website.

Ik merk dat steeds meer mensen naar mijn reis gaan vragen, of ik nog tijd heb om wat af te spreken voordat ik vertrek. Super leuk, maar ook super druk! Maar ik probeer zoveel mogelijk vrienden/familie nog gedag te zeggen voordat ik echt vertrek.

Ook de dagen op mijn werk ben ik steeds meer aan het aftellen. Ik merk dat ik echt toe ben aan vakantie. Kim vertrekt dinsdag al naar Nieuw-Zeeland! Ik kan niet wachten om wat van haar te horen, op deze manier zal ik ook steeds meer zin gaan krijgen!

Binnenkort zal ik de laatste artikelen bij elkaar shoppen wat ik nog nodig denk te hebben. Ook zal ik mijn tas moeten gaan inpakken om te kijken of het allemaal wel er in past wat ik mee wil nemen. Zie het probleem nog niet zo, maar ik vrees dat ik veel artikelen over het hoofd zie.

Ik heb mij voorgenomen om rond de 12 a 13 kilo te blijven, ik zal jullie het exacte aantal kilo’s nog wel vermelden. Ik ben benieuwd met hoeveel kilo ik terug ga komen.

We tellen rustig verder af!

  • 13 September 2010 - 19:01

    Ingrid:

    Hoi Annelieke,
    spannend hoor!!! veel succes nog met de laatste voorbereidingen en een heel goede reis toegewenst.
    Liefs oom Danny, tante Ingrid, Matthijs, David en een dikke kroel van Lucas

  • 18 September 2010 - 09:17

    Jessica:

    Hey meis,

    Ik wilde je net een berichtje sturen op hyves omdat ik iet op je site kwam maar toen zag ik de gadget staan met daarbij...jawel het wachtwoord.

    Ik ben ook erg benieuwd naar jou reisverhalen,zo leuk. Ga jullie alle 3 volgen.

    Meis nog even en dan ga jij ook :)!!!

    Liefs
    Jessica

  • 19 September 2010 - 12:33

    Marjan:

    Spannend,spannend het gaat nu echt bijna gebeuren.

    Heel leuk idee deze website we gaan je zeker volgen!!!

    Succes met je voorbereidingen. XXX

  • 19 September 2010 - 13:52

    Janneke Blaauw:

    Hoi Annelieke,

    tsjonge het komt nu wel heel dichtbij he? Leuk hoor, we wensen je vanuit Apeldoorn een ontzettende leuke en mooie reis toe waarin je veel zult zien, ontdekken en zult meemaken. Veel andere mensen zult ontmoeten en in aanraking komt met andere culturen! We zullen je zeker volgen!

    groetjes uit Apeldoorn!

  • 21 September 2010 - 14:08

    Alwin:

    Dag Annelieke,

    Goede voorbereiding is het halve werk.
    Nu nog er naartoe en lekker genieten!
    Gaaf hoor, Zet hem op!!!

    Greetz Alwin

  • 25 September 2010 - 16:24

    Nathalie:

    Hee Meisie,

    Het is bijna zo ver!!!
    Geniet ervan en ik hou je in de gaten ;-)
    Bedankt voor je kaart.

    Liefs

    Nathalie

  • 25 September 2010 - 21:15

    Maan:

    Hoi ster, ook ik wens je een fijne reis. Denk aan de maan en ik zal je pad verlichten.

    X

    Een stille aanbidder.

  • 26 September 2010 - 10:57

    Maaike Blaauw:

    Hee meis!

    Whooo het komt nu wel heel dichtbij he! Ik wil e nog even suuuuuper veel plezier wensen! Vooral heel veel genieten en alles doen wat je wilt doen daar:) En ik ga zeker deze site in de gaten houden om jou te volgen...

    Xxx

  • 26 September 2010 - 14:53

    Carin Langbroek:

    Hé, hé, je tas is ingepakt en alles past erin. Het gaat nu echt opschieten, spannend hoor!
    Het is voor jou een droom, die uit gaat komen.
    Heel veel plezier,ik zal je op deze site volgen en we bellen natuurlijk regelmatig.
    Een goede reis,geniet ervan.
    Een dikke zoen en knuffel van mama. Tot 28-1-2011 om ongeveer 6.30 uur.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogvliet

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Een Dikavontuur van 4 maanden!

Yes

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2011

Home Sweet Home

24 Januari 2011

Kangaroo Island

23 Januari 2011

Canberra - Adelaide

09 Januari 2011

Sydney

02 Januari 2011

Oud en Nieuw in Sydney!
Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 61003

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australië & Fiji 2014

29 Augustus 2013 - 27 September 2013

Australië 2013

29 September 2011 - 28 Oktober 2011

Thailand 2011

28 September 2010 - 28 Januari 2011

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Landen bezocht: