Na regen komt.......! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Na regen komt.......! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Na regen komt.......!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

04 Oktober 2010 | Nieuw Zeeland, Auckland

Na regen komt Zonneschijn! Gelukkig maar! Inmiddels is de zon hier lekker gaan schijnen, ik denk dat het rond de 22 graden is. Het watertemperatuur is hier 14 graden.

Even een terugblik op mijn vorige reisverslag. Ik ben nog weggebracht door de receptioniste van het hotel, een dikke half uur gereden. Gelukkig met een tomtom, alleen kende de tomtom de straatnaam niet. Maar met een kleine kaart van Auckland die ik in mijn tas had zitten, is het toch gelukt. Achter de receptie van dit hostel zat een Nederlands meisje, eindelijk kon ik gewoon nederlands spreken.. even uitleggen dat je hier een nachtje gratis komt overnachten is niet echt normaal! Ook vroeg ze of ik al plannen had voor in de avond, dit had ik nog niet. Ze vertelde mij dat ik mij kon inschrijven voor een rugby wedstrijd. Hierdoor leer je mensen kennen en ben je er even tussen uit. Voor 15 doller had ik mijn treinkaartje en het kaartje voor de wedstrijd. Hier een paar Duitsers ontmoet en een Engelsman. Veel gelachen onderling, al snapte ik niets van de spelregels.
Bij terugkomst in mijn slaapkamer ( 8 persoonskamer ) zaten er andere Duitsers te kaarten en zij vroegen gelijk of ik mee wilde doen, ik gaf aan dat ik het spel wat zij speelden niet kende. Ze vroegen of ik een ander spelletje wist en ik heb hun 'pesten' geleerd. Heel erg grappig, want ik had namelijk niet alle regels vooraf verteld!

  • 04 Oktober 2010 - 07:15

    Marian:

    Leuk verhaal! Wanneer je straks terugkomt spreek je vloeiend Engels en Duits,haha.
    Geniet van je avontuur.
    Kijk uit naar je volgende reisverslag.

    Gr marian

  • 04 Oktober 2010 - 08:15

    Remco:

    He, Taalwonder.

    Heb je reisverslagen met veel plezier zitten lezen. Geniet, geniet, geniet!!!!

    Groetjes Remco

  • 04 Oktober 2010 - 15:06

    Mama:

    Hoi, daar!
    Zo je wandelschoenen zijn dus nu vast en zeker wel ingelopen. Wat een mooie foto's!
    Fijn dat het weer ook beter is geworden! Geniet maar lekker.
    We bellen binnenkort wel weer.
    kus XXXXXXXXXXXXXXXXXX

  • 04 Oktober 2010 - 19:47

    Jack:

    He Lieke,

    klinkt leuk joh je reisverslag. Pas maar op dat je straks nog wel Nederlands kan praten :P.

    Nog een weekje en dan zit ik, mits het goed is, een paar duizenden kilometers boven je.

    Grt, Jack

  • 05 Oktober 2010 - 11:50

    Marjo:

    Leuk om te horen dat je het nu heerlijk naar je zin hebt, mooi weer, mooie dingen gezien !!!
    De foto's zijn ook schitterend. Hoe zijn de mensen van je groep ? Ze zien er relaxt uit.

    Have fun !!

    groetjes,
    Marjo

  • 05 Oktober 2010 - 13:03

    Priscilla:

    He Lieke,

    Wat leuk om je reisverslagen te lezen! En wat een mooie foto's! Ik ben stiekem toch wel een beetje jaloers ;)
    Veel plezier verder en ik kijk uit naar je volgende reisverslag.

    xx

  • 06 Oktober 2010 - 11:51

    Jantine:

    Liek!!
    wat een gave foto's :D blij dat het stukje bij beetje op rolletjes gaat lopen en dat je engels de goede kant op gaat ! geniet ervan meid!!
    xx

  • 06 Oktober 2010 - 19:47

    Theresia:

    hoi annelieke
    wij zijn inmiddels weer thuis !we hebben een prachtige week op Mallorca achterderug.Fijn om te lezen dat je een leuke groep om je heen heb ...veel plezier en we houden je in de gaten hoor

  • 07 Oktober 2010 - 17:46

    Oma Langbroek:

    Lieve Annelieke,
    Geweldig wat ik van jou gezien heb. Geniet ervan een goede reis verder.
    Kus Oma

  • 07 Oktober 2010 - 20:41

    Michiel:

    Hoi Annelieke, Nou je staat super op de foto's, echt genieten zo te zien!!! We houden je verslagen bij, erg leuk..
    liefs van ons

  • 08 Oktober 2010 - 12:33

    Nico:

    Zie je wel dat het heeft geholpen om het zonnetje te sturen....:)

  • 08 Oktober 2010 - 15:54

    Karin V:

    Hey annelieke,

    Talenknobbel??? Wauw!!
    Klint allemaal super, enjoy!! Ik lees je verslagen met een klein beetje jaloezie.....

    Kuzz K.

  • 09 Oktober 2010 - 08:04

    Peter:

    Hoi Annelieke,
    Ik zit nu in de gate te wachten op mijn vlucht naar Singapore.
    Ook daar kan ik je reisverslagen volgen.
    Ik ben zeer benieuwd hoe je de wandeling van 8 uur hebt ervaren.

  • 09 Oktober 2010 - 16:51

    Nathalie:

    He Annelieke,

    Wat goed om te lezen dat je het zo naar je zin hebt. Met het engels komt het vast goed :-)
    Geniet van alles.

    Groetjes

    Nathalie

  • 11 Oktober 2010 - 13:16

    Diana:

    Hoi Annelieke, wat super dat je het zo naar je zin heeft en de foto's liegen er echt niet om!!!
    Heerlijk. Blijf je nog een tijdje in dezelfde omgeving of trek je weer door??
    Nou meid succes verder en af en toe plaats ik een reactie maar volg je verhalen op de voet.

  • 11 Oktober 2010 - 20:34

    Henk -heleen Buwalda:

    Hallo annelieke,

    heel leuk om je zo te kunnen volgen met tekst en mooie foto's geniet ervan. succes verder.

  • 12 Oktober 2010 - 10:56

    Kim.l:

    goed om te horen dat je het naar je zin hebt!
    de dagen gaan zeker super snel?
    geniet er nog van!

  • 31 Oktober 2010 - 19:03

    Marissa:

    Hoi liek,

    Het ziet er allemaal echt heel erg mooi uit!! De verslagen klinken echt leuk en de foto's zijn prachtig!
    Nog veel plezier!

    xxx
    Maris

  • 23 Januari 2011 - 14:47

    Daniel Stevens:

    Haha, niet alle regels van het kaarten vooraf verteld. Waar heb ik dat meegemaakt de afgelopen 1,5 weken ;) Zo die eerste dagen liegen er inderdaad niet om. Je vertelde het me wel maar dit is wel veel voor zo een korte tijd. Geniet van je laatste dagen. Was ik er nog maar.... Spreek je snel. X Daan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Auckland

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Een Dikavontuur van 4 maanden!

Yes

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2011

Home Sweet Home

24 Januari 2011

Kangaroo Island

23 Januari 2011

Canberra - Adelaide

09 Januari 2011

Sydney

02 Januari 2011

Oud en Nieuw in Sydney!
Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 61045

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australië & Fiji 2014

29 Augustus 2013 - 27 September 2013

Australië 2013

29 September 2011 - 28 Oktober 2011

Thailand 2011

28 September 2010 - 28 Januari 2011

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Landen bezocht: