Happy New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Happy New Year! - Reisverslag uit Sydney, Australië van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Happy New Year!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

30 December 2010 | Australië, Sydney

Iedereen alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar! Samen met Kim en nog miljoenen anderen mensen ga ik het beste plekje veroveren! :D

Dikke nieuwjaarskus vanuit Sydney!

• 30 December 2010 - 14:07

Peter:

Hoi,
    Leuk dat je samen bent met Kim.
    Het weer is gelukkig nu goed, al zijn er delen in Australië waar je nu beslist niet moet zijn.
    Zoek maar een mooi plekje voor het vuurwerk, we zullen kijken of we je op de TV zien.
    Wanneer en hoeveel dagen ga je nu zeilen?

• 30 December 2010 - 15:45

Mama:

Heel veel plezier met het vieren van het oud en nieuw in Sydney.
    Gezellig om dat samen met Kim te doen.
    Geniet ervan en let op met vuurwerk ( of steek je zelf niet af!)
    Je broer kan niet wachten om zijn vuurwerk op te halen, de dag an zijn leven!!!!!!!!
    Een goed 2011!
    kus mama XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

• 30 December 2010 - 18:00

Henk -heleen Buwalda:

Hallo Annelieke,

Vanuit een Winters Zaltbommel een Gelukkig Nieuwjaar,van Henk Heleen, en Oma de Waaij, die hier een paar daagjes is wezen logeren. Morgen vieren we bij je ouders het oud en nieuw.

We verheugen ons op je thuiskomst, maarrr, geniet nog van de Big City Sydney en de rest!!

Hartelijke groeten van Oma, Henk en Heleen.( Ook aan je medereisgenoot Kim)!

• 31 December 2010 - 08:57

Marian:

Hoi Lieke,

Het is bij jou al sneller 2011. Veel plezier met de jaarwisseling, zal apart zijn. Zoek maar een goed plekkie voor het vuurwerk. Doe Kim de groeten

Groetjes Marian

• 31 December 2010 - 09:33

Ingrid:

hee, Annelieke,
    gelukkig nieuwjaar en geniet van alles daar.
    groeten uit Oostvoorne van Danny, Ingrid, Matthijs, David en Lucas.

• 31 December 2010 - 10:23

Marian Hogendoorn:

Hoi Annelieke
    bij jou duurt het nog ongeveer 2,5 uur voordat je het nieuwe jaar in gaat luiden. Hier duurt het nog iets langer.Veel plezier tijdens de jaarwisseling. En misschien ga je daar morgen ook een nieuwjaarsduik doen in het lekkere warme water met het zonnetje erbij. Geniet ervan.
    Groetjes Marian

• 31 December 2010 - 11:22

Vief:

Een hele fijne jaarwisseling daar in Sydney, dat zal wel eens heel apart kunnen worden...
    Geniet ervan!!! En al dat vuurwerk daar...Wij hopen dat we hier er nog wat van kunnen zien aangezien het nu (12.20uur) al heel mistig is....
    We zullen wel zien

groetjes vief

• 31 December 2010 - 15:38

Vincent Hogendoorn:

Heey Lieke!

jij al een heel gelukkig nieuwjaar! hier nog lang geen nieuwjaar!
    ik kan je btw niet meer smsen, mobiel heeft raar gedaan en nu is het nummer foetsie...
    was de vuurwerkshow beetje mooi?? op tv hier was er ook klein stukje van te zien.

groetjes!

Vincent

• 31 December 2010 - 17:33

Rineke:

Hopelijk heb je het goed kunnen zien. Het was in ieder geval op de radio dat het er weer erg druk was. En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar.

Doe je mijn oom de groeten en veel plezier met zeilen

Groetjes