Mijn droomreis te gemoed vliegen! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu Mijn droomreis te gemoed vliegen! - Reisverslag uit Hoogvliet, Nederland van Annelieke Langbroek - WaarBenJij.nu

Mijn droomreis te gemoed vliegen!

Door: Annelieke

Blijf op de hoogte en volg Annelieke

27 September 2010 | Nederland, Hoogvliet

Nog maar 1 nachtje slapen voordat ik het vliegtuig in ga stappen en ik de wonderen van de andere kant van de wereld mag opzoeken. Zo leuk om alle berichtjes op mijn blog te lezen, iedereen leeft met mij mee en iedereen vind het dan ook super leuk dat ik dit avontuur aan ga.

De zenuwen beginnen nu toch wel te spelen, het is ook zo’n raar idee om ineens van iedereen afscheid te moeten nemen. Vannacht vaak wakker gelegen en ook nu merk ik dat de zenuwen weer opspelen. Hopen dat ik mijn laatste nachtje thuis toch goed kan slapen, mocht dit niet het geval zijn dan zullen de slaappillen voor in het vliegtuig vast een uitvinding zijn.

Op het werk kon ik al een dagje eerder vrij krijgen, deze dag had ik gewoon echt even nodig. De laatste dagen nog wat inkopen gedaan en nog even gezellig met een paar vrienden wat wezen drinken ( jaja… bij de Mac..) of uit eten geweest. Vrijdagavond afscheid genomen op de badminton, stiekem baal ik er toch wel van dat ik geen competitie kan spelen dit jaar! Wel al opgegeven voor het clubtoernooi en het opentoernooi, ben benieuwd!

Mijn tas staat ingepakt en uiteraard even gewogen. Er gaat rond de 11.5 kilo mee op mijn rug. Aangezien mijn streven 12 a 13 kilo was, heb ik dit toch netjes gedaan. Ik heb er dan ook niets meer uit hoeven te halen. Alles wat ik mee wil nemen, zit er in. Mijn fotocamera is inmiddels helemaal opgeladen en met 3 geheugen kaartjes van totaal 10GB, ga ik er vanuit dat ik nu wel genoeg foto’s kan maken. Mijn Mp3 staat vol met liedjes dankzij Sander! Momenteel is deze nog aan het opladen.

Via mijn duikbuddy en zijn vrouw heb ik nog bruikbare tips gehad over goedkoop bellen/smsen voor mijn ouders en voor mij. Bedankt voor de tip!

Ook van de familie heb ik iedereen gedag kunnen zeggen. Iedereen gaat mijn weblog volgen, alleen mijn oma’s zijn niet zo modern. Lieve familie, ik ga er vanuit dat jullie de oma’s een beetje op de hoogte blijven houden.

Vanavond mijn laatste maaltijd thuis eten. Aangezien ik mag kiezen, eten we lekker macaroni! Morgenochtend nog met z’n 5en thuis ontbijten en dan kan ik richting schiphol.

Mijn droomreis tegemoed vliegen!

  • 27 September 2010 - 08:49

    Jessica:

    Geniet van je laatste daggie NL meis en geniet geniet geniet!!

    Liefs
    Jes

  • 27 September 2010 - 10:29

    Vincent:

    Heey Lieke!

    heel veel plezier in Australie!!

  • 27 September 2010 - 11:32

    Michiel:

    ...
    tandenborstel ...check
    korte broeken ...check
    lange broeken ...check
    zonnebril ...check
    ... ...check

    alles gechecked...?
    Ja!

    Gaan met die banaan!

    Down Under here I come!

    nogmaals veel plezier

  • 27 September 2010 - 15:06

    Ricardo:

    Morgen rond deze tijd zit je gewoon al in het vliegtuig :O

    Veel plezier!

  • 27 September 2010 - 17:56

    Dimphy:

    Heel veelplezier overal! Staat je goed hoor die backpack ;-)

  • 27 September 2010 - 18:03

    Ingrid:

    Lieve Annelieke,
    Het is nu bijna zo ver!!! geniet van het avontuur dat je tegemoet gaat.
    groeten, (tante) Ingrid en de 4 mannen natuurlijk.

  • 27 September 2010 - 18:14

    Marjo:

    Nu is het nog even spannend, maar straks lekker genieten van al het moois Down Under!!

    Veel plezier !!!

  • 27 September 2010 - 18:39

    Marian:

    Heey Lieke,

    Geniet ervan en veel plezier!!

    Groetjes

  • 27 September 2010 - 20:24

    Evelien:

    Hoooii zus,
    Morgenochtend, na het ontbijt zullen wij afscheid gaan nemen voor 4 maanden. Spannend hoor!! Onwijs veel plezier en geniet ervan! Kus Evelien

  • 28 September 2010 - 04:46

    Sylvana:

    Ik ga je volgen hoor! Heel veel plezier en geniet ervan!

    Liefs

  • 28 September 2010 - 07:43

    Heleen En Henk:

    Hoi Annelieke,
    Veel sterkte en goede reis!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogvliet

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Een Dikavontuur van 4 maanden!

Yes

Recente Reisverslagen:

28 Januari 2011

Home Sweet Home

24 Januari 2011

Kangaroo Island

23 Januari 2011

Canberra - Adelaide

09 Januari 2011

Sydney

02 Januari 2011

Oud en Nieuw in Sydney!
Annelieke

Hallo allemaal, Via deze site kunnen jullie al mijn reizen volgen. Dit is nog maar het begin, in de loop der jaren hoop ik veel meer reizen te kunnen gaan maken en hier te posten. Ik hoop er een leuke/intressante site van te maken van alle reizen die ik gemaakt hebt. Veel leesplezier! Annelieke

Actief sinds 22 April 2010
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 60884

Voorgaande reizen:

11 September 2014 - 20 Oktober 2014

Australië & Fiji 2014

29 Augustus 2013 - 27 September 2013

Australië 2013

29 September 2011 - 28 Oktober 2011

Thailand 2011

28 September 2010 - 28 Januari 2011

Nieuw-Zeeland & Australië 2010-2011

Landen bezocht: